trešdiena, 2011. gada 27. jūlijs

bērnības bāka. kamoli.

Dievinu vēsas naktis. Ieņurcīties zem segas - plānumplānas, bet segas. Bērnībā braucot uz Ventspili pie Omes..- mēs vasarās bieži vakaros gājām uz bāku uz moļiem. Atceros kādas man bija kurpes, jo ilgi sēdējām uz tiem betõna veidojumiem, kas mõla malās.. kaut ko domāju, skatījos kā brālis makšķerē.., bet atceros kādas bij manas kurpes. Dille no pagājušā gada bāku neatceras. Kas ir bāka? Bāka sagaida kuģus ostā.
Ir kuģis. ir bāka.. , bet tai nav nosaukuma, bet glābšanas rinķis gan īsts.. no Rīgas ostas.. Vecs bez gala.. Kādreiz mums laukos bija milzu plosts.. ar jumtu.., nu jā... dēļ tā ka man laukos bija tik tik tik tik daudzvisa kā.. bet Līgatnē mums ir tikai pagalms.. tad jāapdzīvo kā mākam..
Bet beidzot kamoli ievēlās manā iepirkumgroziņā.. ļota krāsa, ļots biezums un cietums. Ieadīšu somu. Bet gladiõlu pļava pārcēlās no istabas galda - uz pagalma galdu.. , Man patīk gladiõlas, jo tām līdzi nāk pārsteiguma stāsts.. par to, ka es nemaz Viņam nepatiku, bet viņš man atveda spaini ar gladiõlām visās varavīksnes krāsās. Bet šogad vienā.

Kur kamols tur visi citi plāni malā un adatas rokā. Ja iespēja parīt staigāt ar jaunu somu, kāpēc gan to atlikt.
Bet mežoņkaķi patiesi rada smieklus. Kilogramiem vien. Ja neskaita to, ka šodien uztaisījām tieši trīs kapiņus cirslītim, kurmim un kaut kam pusēstam.. un tā ir katru dienu.. veee...

4 komentāri:

  1. kaķi ir kaķi, jūs esat jūs un soma būs forša! daudz rokas pieliktas to radot :D

    AtbildētDzēst
  2. man bērnībā laukos bija tieši šāds glābšanas plosts . Tev ar? :) ar māsu dzīvojām viņā visu vasaru. un kad tētis vizināja pa ezeru, vispār, āa!!

    AtbildētDzēst
  3. Jāā!! tāds!!! !! tāds, kā ideāla māja :) kurā saulainā laikā nav ko elpot:) he he :)))

    AtbildētDzēst