pirmdiena, 2011. gada 5. septembris

gulbju balle. atrasta -rediģējot ziņas.

Bērnu ballīte nav joks, ja dille izvēlas tēmu - gulbis. Gulbis no neglītā pīlēna multfilmas(ar skumjajām dziesmām un mulfilmas noskaņu kopumā) . Balti kroņi un balti spārni. Un balti krāsoti gulbji.  Lidot. Varbūt pat neviens no malas nesapratīs. Bet laikam - jau sen , sen ir pārstāts censties, lai saprastu. Jo galvenais ir smaids - dilles sejā. Kaut viņai pacietība ir jāmācās - jo nav jau viegli gaidīt, kamēr tie spārni uzšujas, jo tik daudz vienveidīgu darbību.. ar ierobežotu gaismas daudzumu- pat man uz beigām jau prieks bij no fakta vien, ka pēdējā šūšanas rinda..
Bet tas viss bij tā vērts .. smaids sejā un sajūtās. Tik bilžu no šī gada itin nekādu.. Varbūt tāpēc, ka man no smaida nebij laika bildēt. Bet ja pagājušo gad.. dille man opā bij 50% laika.. tad šogad es viņu pat viņas ballītē īsti neredzēju... Jo viņa ballējās kopā ar draugiem. 

Un es no viņas mācos tik daudz. Viņa vienkārši man liek mācīties dzīvi. no sākuma. Tas viss man ir pilnīgi svešs. Bet man patīk ballēties. Man patīk ja atbrauc uz ballīti cilvēki, kuriem patīk ballēties, šķiet tā ir laba audzināšana - piedalīties visā ko piedāvā, jo beigu beigās var atklāties, ka Tev tas patīk..:) 
Veiksmīgas ballītes pamatā noteikti ir fizisks lēciens un rokdarbu galds(kur vecāki ar bērniem veido kaut ko sev vai jubilārim) . Šogad tas bij gluži gulbjots. un patiesi žēl, ka nav iebildēts, nekas ,kas uztapa ,Bet Jūlija uzveidoja ģeniālus gulbjus.... Un paldies visiem, kas patiesi tur uz galda radīja prieku. No katras ballītes mums ir veidotas atmiņas, kas ir ap mums taustāmā formā. No vienas rotas, no otras  akmeņi, no trešās kuģi, no šīs gulbji..
un smaids sejā par spārniem uz muguras un kroņiem galvās. 
Un dilles draugi man šķiet gluži, kā manis pašas.. Ja vien viņi zinātu cik būtiski ir mums. "ejam uz skolu, skatīties vai Estere un Henrijs jau klāt" " Ejam uz mežu - satikt Markusu" .." varbūt Lauriņa arī šodien mums pamās" ... Tad nu līdz ar ballītēm, ceru  - ka viņi zin un jūt, cik ļoti īpaši ir manai dillei. Nav jau viegli sameklēt draugus pilsētā, bet viņi ir.. un man ar to nav nekāda sakara. Es varu tikai smaidīt - par to cik ļoti viņai viņi patīk. 
Un Paldies Alni, par manu sastiepto kāju. Un paldies - Valteram par skrējien/lecien gulbju pili. Pieļauju, ka mums patīk lekt  un skriet tik pat ļoti kā mazajiem. 

12 comments:

  1. Apskaužu jūs par visu to darbu kas tur ielikts un visu to rezultātu, par ko lasam un ko redzam! Bet tā labi apskaužu!

    AtbildētDzēst
  2. Un man drusku žēl ,ka mums neizdevās āfterpārtijā arī radīt ko paliekošu. Bet Niklāvs tiešām NAV mežonis... Nepavisam nav!
    Un mēs visi vienkārši nepaspējām sarast ar tik ārkārtīgi skaisto jums tur visapkārt, kad jau bija jābrauc prom un tagad liekas, ka vajadzēja taču pateikt, cik ļoti mani fascinēja tava brāļa galdniekošanās rezultāti un mammas mīlīgais malēniešu akcents un visi tie ikuzsoļa+brīnumi, ko nācās pie jums ieraudzīt! Ir tik interesanti pabūt pie tādiem cilvēkiem, kas staigā drusku virs zemes! Paldies, Kristīn`!
    Un prieks, protams, noskatīties, ka Dillei bijusi izcili Dillīga balīte!

    AtbildētDzēst
  3. dace - Tas labi, ka labi:) Un ik rezultāts jau liek censties pēc labāka rezultāta.. atkāpties jau vairs nav kur..
    Laine - man brālim drīz būs blogs..kaut nu tas jau būs THE līmenis.."PRO" :)bet jā.. viņam tik iedod materiālu:) Un to, ka Niklāvs nav Mežonis es zinu:) Patiešām - zinu:)Kaut spiedziens noteikti bij visbaisākā skaņa manai sirdij un fantāzijai mirklīgajai.. bet viņš patiešām ir superīgs Cilvēka mazulis:) ar plašu sajūtu pasauli.. un man prieks, ka bijāt ciemos un ceru, ka brauksiet vēl:)

    AtbildētDzēst
  4. Ak! Man atliek vien noelsties! Pasakaini skaisti svētki dillei bijuši!
    Un, Kristīn', Tu esi brīnums un radi brīnumus ap sevi! Savā reālajā dzīvē nezinu nevienu, kurš būtu gatavs ziedot TIK daudz resursu smaida dēļ. Ja nebūtu Tevi satikusi dzīvē, domātu, ka esi izdomāta... :c)
    Paldies par šo vēlo ierakstu. Nu zinu, par ko šonakt sapņošu! :c)

    AtbildētDzēst
  5. brīnumskaista balle - sirreāli-nereāli milzonīgs darbs, tik pasakaini jauka atmosfēra... Saki, vai gulbju bari nav sākuši pie Tevis apmesties, jo tur viss tik gulbīgs un jauks :)))
    Man trūkst vārdu par brīnumiem, ko radi!!!

    AtbildētDzēst
  6. Liki un Inese -Paldies:) radot brīnumus citiem, būtu skumji, ja mēs tos neradītu dillei, jo viņa ar savu pacietību "esot līdzās, tad kad daram savu darbu" ir to pelnījusi :) Un kaut kā jau jāiemāca viņai dekorēt un to veidot:) Un ieguldītie resursi jau rada jaunas domas un idejas :)
    Bet īstie gulbji mūsu mālu dīķi neatzīst par labu esam..:) mums ir pīles/gārnis.. bet mazums nākamgad varbūt būs arī gulbis:)

    AtbildētDzēst
  7. :)))))
    Katru reizi, kad ielūkojos šeit...domās...nu tak zinu ka būs brīnumi....bet katru reizi tu mani atkal un atkal pārsteidz...liec izbrīnā noelsties...pieplakt pie datora ekrāna...liec smaidīt... asaras acīs...

    AtbildētDzēst
  8. Ai, ai, tas viss tiešām izskatās kā no pasakas:):) Vai tiešām neesi izdomāta:):)? Dille noteikti ir laimīga, ka viņai apkārt tādi mīļi cilvēki, kas māk radīt kaut ko tik neikdienišķu!!!

    AtbildētDzēst
  9. Vi - par to "liec smaidīt" es priecājos.. jo ir tik daudz lietas, kas man liek smaidīt.. tad labi ka ir harmõnija.., ka es kādam citam arī.., jo es patiesi gribētu tādu profesiju kā - "smaida ģenerāõrs" tā radošā ģenerātõra vietā.. kaut gan var jau būt tas ir viens un tas pats..
    Sarkanā Biete - cilvēks pats sevi mazliet izdomā. domājot - "ko šodien darīt un kā kaut ko paveikt" tad jau.. mazliet esmu gan:)

    AtbildētDzēst
  10. Fantastiski... Es tik varu piekrist visam iepriekš rakstītajam, jo katrs tavs ieraksts ir kaut kas mazliet no pasakas, kaut kas mazliet ne no šīs pasaules, no debesīm, no mākoņiem... no baltiem gubu mākoņiem...
    Jūs abi esat burvīgi vecāki, jo radat Dillei tik caurspīdīgi laimīgu pasauli... un paldies, ka ļauj mazliet ielūkoties tajā arī mums!

    AtbildētDzēst
  11. Laura - Viss jau reizēm galējībās.. Tik cik ļoti daudz laika aiziet darbam un dillei jāpaciešas.. tik ļoti daudz laika aiziet, lai censtos darīt kaut ko tikai viņai.
    Bet, man jau šķiet, ka ja bērnu cilvēkiem nebūtu.. viņiem tik maz iedvesmas un spēka būtu .. tām pasaules pasakām..

    AtbildētDzēst
  12. WOW! beautiful setting, beautiful swans, beautiful kids!

    AtbildētDzēst