sestdiena, 2012. gada 15. septembris

Pop.mīlu.korns.dvieļot.

 Šķiet rasa smaržo pēc Daugavas.
Manā iztēlē noteikti.
Un pat ja.. plunČājoties - peldoties  Daugavā esi nosalis. Tas noteikti nav iemesls iesnām.. Visur citur var atrast iesnas. Tikai ne Daugavā.  Un Tas ir septembra labākais joks. Cik gadiem jāpaiet, lai rastos joki.., vai patiesības un pārliecība, ka otrs cilvēks Tevi pazīst caur-caur-caur..
Caur un caur - tos manus prāta un sajūtu jokus pret Daugavu.
Daugava ir drošība, piepildījums un bezgalīgs sapņu dziļums. Līdz ar viņu aiztek sāpes - un ieplūst spēks. Es to izjūtu fiziski. Tā vairs nav iztēle. Tā ir mana realitātes apziņa esot pie Daugavas ūdens. Izteikti Koknesē.
 Bet māmiņas skapī - dvieļauduma baķi, kur smaržo pēc sen-senām ziepēm un putekļiem,mitruma....,  gabalu satinu arī es. Kaut kādu iemeslu pēc "sagriezu" dvieļizmēros pirms mazgāšanas.. Kļūda.. , jo sarāvās daudz vairāk nekā pieļāvu domu... bet ..
 Defekts pārvērtās par efektu, jo šauri virtuves dvielīši - ir un paliek dvielīši.. un mežģīnes šauriem dvielīšiem piestāv daudz vairāk. Maniem noteikti.
 Īsti nezinu, kāpēc no tā auduma parasti šuj tikai virtuves dvieļus... - es gribu arī lielu un sev :) ar skaistām lina mežģīnēm visapkārt..  un šie tak ātrāk žūst - nekā biezie frotē..
 Pīļu pēka no Tīģerveikala. Rada prieku un sargā dilles roku dvieļus.Šķiet - kā mēs varējām bez tiem visu laiku? Pavisam nopietni.. forši, kad ir dvieļi:) un vēl balti...
 Bet Tirgū tante teica, ka viņas dārzā zemenes vēl līdz pirmajām salnām būs... - nu nopietni.. vai tā ir? Vai tur dārzos tiešām kādam ir vēl zemenes? Jo šīs ir gardum gardas...
 Čiekurkalna tirgum kaimiņos -Gemoss atvēries : pietiekoši maziņš, lai ļautu man tur izplosīties.. Kubu formiņās - esmu iemīlējusies. Kaut gājām tikai pēc "papīra turziņām" ...
 Dille noteikti raksta glītāk par mani. Spoguļrakstā noteikti..!!! Kamēr es vienu "POP" uzvilku.. viņa jau tika galā ar - "Gards" & "Korns"
 Grīdas projekti:
 Virsgalda projekti:
 Burtošanas projekts:
 Graizīšans projekts:
 Glābšanas projekts:
 Popkorna turziņas gatavas... un zīmogus "krāt & veidot" būs mans nākamais , aiz krāt formiņas cepumiem....
 "Mīlu" zīmogā kāds bij saspiedis caurumus.. bet tie tik mīlīgi kā popkorna graudiņi izskatās.., Un tas "MĪLU" ir tik verdoši karsts.. un dedzinošs... lai popkorns mirklī būtu gatavs.. un turzas pilnas..
- "Sausā laika ,Diev, es Tevi ļoti - lūdzu... rīt esi saussss....!" 



1 komentārs: