pirmdiena, 2013. gada 26. augusts

smilšu kūku cepšanas čempionāts.

Kas tiek plānots visu gadu. Tas tiek arī atlikts līdz pēdējam mirklim. Tēma un ideja uzradās tikai nedēļu pirms - sešiem. Man pat šķiet, ka tikai pāris dienas pirms. 
Un tad vienā mirklī.. Tavi svārki, vairs nav tavi.. Un tas ir tā tīri dabiski. Kaut es vēl tos-  ceru atkarot.
 Laiva. Ja būs laiva - tad to vajag krāsainu. Bet onkuls atved - tik "krāsainu", ka jāiet uz veikalu pēc krāsas.  Un pat ja vēl krāsas - varētu pieņemt, tad ne veidu, kā bija nokrāsots. Pat es varētu labāk nopūst.
 Melns.
 Vēl melnāks par dziļāko ūdeni pagalmā.
Atvērt acis un braukt prom. Rīta agrumā, kad laiva pa rasu slīd gana labi..
 Medaļas.
 Žūrija vakarā sazīmēja visus zeltus un sudrabus.
 Kases aparātu lentu ruļļi. Kā aizkrari uz trepēm.
 Cīniju mākonis.
 Čiekurkalna tirgū tirgotājs teica, ka viņam nekā - itin nekā nav priekš smilšu kastes no "metāla" ... es gan viņa krāmu grēdās - atradu 89% no visas kaudzes. Pārējo pie konkurentiem.  Attiecīgi pa 17.00LVL var iegūt burvīgas rotaļlietas bērniem. Kuras pēc pāris sezonām neizskatīsies ne pa toni sliktāk... + Var jau būt , ka šī nav dāvana - par ko sapņo katrs bērns. Bet mans bij priecīgs. Kaut arī kā medībusuns pa māju skrēja un jau bija pamanījusi, ka žūst vannas istabā(kurā viņa nekad neiet) krāmi, kurus bija apskatījusi:)))) viltniece.
Dienu pirms ballītes zvanīju ballīšu palīdzības dienestam:
"Labdien, vai - Valters Ozoliņš..?..Vai pie Jums iespējams dabūt Metāla spainīšus? Un Zilizaļas lentas? Un smilšu kūku galdiņus? Lielu koferi? Tāfeli? "
- Jā! Uzrakstiet sms ar sarakstiņu..
Tad nu, kamēr tētis kādam kāzas laksto.. un naktī atstājis garāžā visu sarakstu & Ome stumj mazmazītiņo pa pagalmu.

Tikmēr jaunā dekorēšanas paaudze - pie darba.
Karāties kaimiņ-kastaņa zaros un karināt lentas.



 Nepaiet ne pāris stundas, ka viss ir paveikts. Kaut šķiet, kas tad tur.. sakarini "piecās minūtēs" ...

 Bet visas ballītes pamatā doma - pievakarē iet pārgājienā uz Tramplīnkalnu(mums gan iznāca pārskrējiens), Meklēt dārgumus (ko Valters bija apracis pirms stundas ) un nest mājās smiltis, lai varētu cept kūkas un uzverēt čempionātā..



 Man patika. Dillei ļoti. Un ceru, ka patika arī draugiem. Jo ziņkāre, kas tur iekšā.. bija visiem. Protams, man bij žēl, ka dille redzēja, kas tur ir. Bet turējās kā īsts noslēpumu glabātājs un draugiem neatklāja. Pārsteiguma prieku saglabāja.
 Dārgumu pilno koferi - pagalmā atvērām. Un čempionāts var sākties.
 nu vismaz tad, kad smiltis no garāžas iznestas.






 Laiva ir izcila smilšukaste un skaista dāvana dzimšanas dienā.. . Mēs savējo dabūjām iekš ss.lv.... Onkulim tā mājas lapa ir www punkts kokalaiva punkts lv.
Un attiecīgi laivošanai - esam gatavi!
 Bet rudens nāk. Doma izvēlas siltākas vietas, kur vērot, gulēt, būt. Siltākas par zemi.  Vilnas zeķes jāvelk laukā no maisa.

12 comments:

  1. Super!Esmu sajūsmā par Tavu,jau atkal,tik oriģinālo ideju!Kolosāli!Dizains pagalmam un bērniem prieki!SUPERĪGIE!!!

    AtbildētDzēst
  2. uh..kā man patīk viss..jūsu sapņukomandas darbs ir fantastisks :)

    AtbildētDzēst
  3. Smilšu kasti laivā... es pilnīgi noteikti gribētu. Burvīgi. :)

    AtbildētDzēst
  4. Skaistiiii un aizraujoši!!! Smilšu kūkas ir kas maģisks... un labi, ja ir kāds radu vai draugu bērns, aiz kā nomaskēties :)
    Lai lielisks Jaunais gads Dillei! :)

    AtbildētDzēst
  5. Jubilāre- pārsteidzoša :), tik liela, nopietna un noslēpumaina :). Mazmazītiņais drīz izaugs no šī apzīmējuma- ak, pavisam drīz.... Tētim nogurušas acis... Zilās lentes- tāds skaistums, košums, brīvība un... un.... Skaista dzimšanas diena!! Priekā jums visiem!!!

    AtbildētDzēst
  6. Fantastika!!! Man liekas jūs esiet labākie vecāki - tās ballītes, nu tik oriģinālas un saturiskas. Iedvesma katram vecākam uzdrošināties veidot pasaku saviem bērniem!

    AtbildētDzēst
  7. Inese - Paldies. Zin, kā.. ja Tu ilgi sapņo par laivu, bet - kam gan Tev laiva, ja nav kur laivot?:) nu tā ikdienā... tad nu ir. ir :) jeii...
    wizble - Jā:) Dream team darbojas. mazliet pabļaustas pa vidu, bet darbojas:)
    santa - :)) tad laika gaitā manīsim, kā tā laiva tur "lietošanu"
    Vi- man arī patīk kūkot no smiltīm:) vai "projektēt" kaut ko tur.
    Anonīms - aug. aug. tik ātri aug. arī es. ak jēl... un Tētis par spīti daudzām negulētām naktīm, nevienu mirkli ballītē neaizmiga:)
    eniine - Paldies, Reizēm man šķiet, ka mēs vienkārši paši esam lieli bērni un nebaidamies tādi būt. Bet katra ballīte kaut ko iemāca. Ceru, ka kāda arī iemācīs mums dziedāt un dejot:) Uz to jāizaug.

    AtbildētDzēst
  8. Es kā tāda narkomāne sēžu un "ievelku" visus tekstus un bildes. Nu kā var cilvēks piedzimt tik izdomas bagāts??! Pasaucu vīru, nosēdināju blakus, lai skatās, kā cilvēki MĀK. Viņš tik novilka - jā, tur bērniem ir zelta bērnība. Un es piekrītu. Esmu sajūsmā (neko jaunu nevaru pateikt :) )!

    AtbildētDzēst
  9. paeglisi - :) es smejos ... nopietni! Pašiem mums šķiet, ka tikai mācamies.., bet mums tiešām ir svarīgi dillē radīt prieku.., kaut liekam arī viņai pašai pie tā strādāt.., bet ja viņai ir daudz un dikti un bieži jāciešas un jābūt pacietīgai- tad , kad vecāki strādā, vai kad tētis ilgi - ilgi nav mājās.. tad nu cenšamies strādāt viņai par prieku tik pat daudz, kā citiem cilvēkiem. Tad jau viss sanāk. Bērni jau iedvesmo. Bet jā... Mēs tikai mācamies. Vismaz es noteikti. Katru reizi. katru dienu.

    AtbildētDzēst
  10. Apbrīnoju to ideju krājumu un spēku visu realizēt! :)

    AtbildētDzēst
  11. Apbrīnoju to ideju krājumu un spēku visu realizēt! :)

    AtbildētDzēst
  12. agnese - Paldies par smaidu un vārdiem:) :) ar ballītēm tā pat kā ar ledus aukstu peldi.. saņemties grūti, atlikt gribās.. svinēt gribās, bet bet bet.. bet beigās.. viss lieliski:) un nogurums un sajūsma:)..

    AtbildētDzēst