otrdiena, 2011. gada 23. augusts

pogas. sniegs. burti.

Ir jānodzīvo tieši līdz tiem divdesmit septiņiem gadiem, lai uzzinātu, ka pogas var nopirkt burciņās, nezināmā daudzumā.. Vai kaut kur tās tirgo arī uz svara?:) Vēl pavadīju pāris mirkļu pie veikala stenda, lai izdomātu, ko dille vēlētos dz.dienā.. . 
Pogu durvis var uzveidot uz rokdarbu pasauli. Uz rokdarbu skapi. Bet man viss uz grīdas un pogas tam visam pievienojas. 
Burti. Burtus uzzīmēt un griezt. Uz mirkli apjukt.. vai nudien "gulbis" rakstās ar īso "u" .. un pašai liekas  - tik stulbi to vispār prātā apdomāt.. bet uz mirkli tā tiešām bija.  Un sagriezt sniega spilvenus. un Pikoties. 
Viena mīkstā pildāmā masa slīd. Otra neslīd iepriekš to biju palaidusi garām. 
Un man par brīnumu viņa burtus pildīja cītīgāk par mani. Pacietīgāk. Es vēl ar vien nesaprotu, kura diena ir - un kā ir iespējams ka pēc nedēļas būs septembris. Un kā, lai Sevi Dabūn uz Rīgu. 
Ēdienkartē rakstīts, ka var uzcept picu.. picas nav. Picu uzveidojām.. tik ilgi kalta, ka šodien par spīti visiem baltajiem darbiem.. uzspējām to nokrāsot. Un viena kūka esot ceptuves meitenēm. Patīk skatīties, kā viņa vēlas veidot, lai dāvinātu. 
Burkānpica.Zivjupica. Ābolpica. Desupica. Sēņpica. Ananāspica. Un Tirgū es naivā noticēju, ka Kazenes ir saldas. Es iemācīšos būt tieši tik tieša, lai vienmēr visu pagaršotu pirms pirktu. Tad nu Rīt jācep īsta kūka. 
Melnais agrõtīkls kā labu labais fõns. Kaut veselas piecas dienas nebij skriets. Tvistīga mūzika atkal ausīs un smiekli par Rokiju, kad viņš pēc 3-šā trepīšu apļa padevās un sēdēja kalna galā , kā Rega. Un gaidīja, kad es beigšu savu apļošanu. Un man vēl likās, ka viņš ir labākais skrējējbiedrs -kāds man bijis. Viņš ir tik pat gudrs kā Rega. Viņš zin, ka pēc pāris minūtēm es atkal būšu tajā pašā kalna galā. Un viss no jauna. 

13 comments:

  1. Pogas trumulī:) Jā, ir pogas arī "izberamās" uz svara kaut kur Ebay plašumos gan.

    AtbildētDzēst
  2. nu jums darbošanās ne pa jokam, bet tās pogas dievīgas - kā mellenes ar avenēm :)))

    AtbildētDzēst
  3. Ak,pat iekliedzos ieraugot tik daudz krāsainu pogu!!!!Super esat paspēlējušās!Kā man patīk!Atceros,agrāk arī saviem bērniem devu rotaļāties ar pogām,tāpat kā Tu ar Dilli!Un man pašai tik ļooti to patika bērnībā darīt!
    Saki,lūdzu,kur tad var tajās burciņās pogas iegādat?Varbūt kādam zināma kāda vairumtirgotava?Jo,lai pirktu saujām pogas,parastā veikalā,būtu jāšķirās no daudz naudiņām....

    AtbildētDzēst
  4. Nu lūk:) es vakar iegāju Siguldas " Raibajā sunī" un tur vienā no Līkumiem bij atvēries veikals ar zīmi, ka tur tirgo preces no veikaliem, kuri bankrotējuši.. un tur pārdevās pogas burciņās(rõžā gan mēs visas nopirkām) un viena maza burciņa 75 sant. lai kā skaita un rēķina.. tas ļoooti lēti manuprāt.. bet tur pārējās bij zilas un "netīri dzeltenas/oranžas" .. bet tik un tā...:) Pogu spēles mums ar iet uz uurrrrā, bet tik daudz pogu:) nu bāc.. tur jau vienkārši rušināties gribas:)

    AtbildētDzēst
  5. Āāā...es cerēju,ka Tu pateiksi,ka tas ir Rīgā!;)

    AtbildētDzēst
  6. es vienmēr lasu tavu blogu un domāju, cik Dillei ir krāsaina bērnība! jo šitādas aktivitātes izgudrot... Apbrīnojami :)
    un tās pogas... es arī tādas gribu burciņās iegādāties, bet negribu no savas Dobeles pērties uz Siguldu tām pakaļ... baigi dārgās pogas sanāktu :D

    AtbildētDzēst
  7. :) Nu es domāju, ka ja jau Siguldā tādas ir - tad jau Rīgā noteikti kaut kur ir .. tik neviens nestāsta:) sapērk un saliek savā skapī:)
    Es par savām tām "bāzēm" kaut kā arī ziņošu, bet laikam caur e-pastiem, ko Laine gan jau man iedos:)
    Bet ja es kādreiz pie Jums braukšu ciemos.. tad abām Pogu kg aizvedīšu, nez gan kur tad viņas dabūšu.. bet nu galvenais jau meklēt:)

    AtbildētDzēst
  8. Zinu vienu bankrotējošo veikalu preču tirgotu...patiesībā pat divas...garām skrienot pamanīju uz Čaka ielas...varētu būt Bruņinieku ielas stūris , ja neviļ atmiņa...nepārbaudīts...
    Vēl viens ir uz Lāčplēša iela ap 48...50 numuru laikam.... starp Čaka un Barona ielām...Apsolos garām skrienot ielūkoties un pēcāk uzrakstīt :) kas labs tur redzams...

    AtbildētDzēst
  9. ō,super,turēšu pie vārda!!!:))

    AtbildētDzēst
  10. Tik daudz pogu! Kā ogas:))) Tās rozā:)))
    Gulbju balle! Tāda īpaša šķiet:)) Gulbji par šo varbūt tā īsti nezin un tāpēc paši savu Kaltenē svin. Bet varbūt... :)))

    AtbildētDzēst
  11. Ziņoju :) skrienot no darba uz bāni...sanāca ieskriet Čaka ielas Ķērienā... un te nu būs plašāks info par bodītēm:
    1) Čaka iela 60, Rīga t.Nr.27879493;
    2) Barona iela 41/43,Rīga, t.Nr. 29466449;
    3) Lāčplēša 48/50, Rīga, t.Nr.27847975;
    4) t/c Raibais suns, Sigulda, t.Nr.22040065
    5) Zivju iela 4/6, Liepāja, t.Nr.27849966
    Man gan jāapbēdina pogas burkās meklētājas....Čaka ielas ķēriena tādas nebija...Bija gan vīraka kociņi, gan rotu gatavošanai visādi ķiberiņi, gan somas un peldkostīmi... kartītes un galda lampas....

    AtbildētDzēst
  12. Vi - Tu tak esi zvērs:) Rīgā esot es ar aiziešu ielūrē visas bodītes:) bet vispār nākamās nedēļas laikā apkopošu savu "slepeno" bodīšu adreses :)

    AtbildētDzēst
  13. Inga:) viņi pie mums no tās Kaltenes noteikti atlidos.. uz vienu dienu:) bet noteikti:) mēs ielūdzām:)

    AtbildētDzēst