piektdiena, 2011. gada 26. augusts

zvaigznes.

Neiespējami, bet fakts. Zvaigznēm asuma nav - žilbst acis un domas. Bikses slapjas no rasas un bēniņistabā aizmigusī dille skatās Vinniju Pūku. Dialõgi tur ar dziļu jēgu. Bet protams, ir cilvēki, kuri domā, ka bērnu grāmatas ir bērniem. Vinnijs Pūks. Mazais Nikolā. Patiesi smiekli. Es šodien pirmo reizi ar digitālo aparātu bildēju zvaigznes. Vismaz man šķiet, ka pirmo reiz. Reizēm viss notiek tādos ātrumos un kvalitātē, ka nevar atcerēties. Atmiņas ataust tikai tad, kad kārtīgi piedomā. Bet es atceros tikai zvaigznes uz filmām.. pat ne zvaigznes, bet milzu siera mēnesi. 
vairāk ogu slāņu nekā "biskvītpankūkas" un iebiezinātais piens ar sviestu.. , bet lai cik garda kūka, dāvanas Valters māk iesaiņot kā neviens. Ziedus kā neviens. Un dāvanas kā neviens. Un to es nedomāju subjektīvi. Reāli objektīvi . Galvenais iedot materiālu.  Bet mums Papīrkaujas garantētas un kastīšu nekad nevar būt par daudz. tā pat kā balto lapu atvilknēs.
Visu vasaru istabā tikšķ pulkstens. Skaidri zinu, ka Bēniņistabā tāda nav. Šodien atradu. tieši tikko. Visu vasaru likās, ka man izklausās. Nevajag domāt un zināt, bet izlūkot.
Tā pat kā ar zvaigznēm.

8 komentāri:

  1. Augusta nakšu zvaigznes ir spožākās...un Vinnijs,....nu nezinu, kurš te iedomājas, ka Vinnijs varētu būt tikai bērniem...

    AtbildētDzēst
  2. Pagājšgad speciāli braucām skaitīt krītošās zvaigznes, kad tas zvaigžņkritis īstākais. Tā kā mums patiešām skaisti gāja, pieļauju, ka kādu arī palaidu garām, bet man nokrita 55 zvaigznes...

    AtbildētDzēst
  3. nu atzīsties takš, ka tās zvaigznes pati sazīmēji :))) Nu kur tik skaisti var nobildēt!!!

    AtbildētDzēst
  4. Jāāā:) augustā āboli vis gardākie un zvaigznes visspožākās.. tāpēc, lai tad kad iet zagt tos kaimiņdārzā.. tad var visu redzēt:)
    Bet skaitījusi gan neesmu:) tas varētu būt vareni.. kaut vienu krītošo redzēju..
    Vi- jaunā 2011.gada Winnie The Pooh multenīte - patiesi pārsmieties jau pirmajā pūces un Vinnija dialõgā:) un tad to klausīties vēlreiz, lai pa īstam uztvertu:)
    Ines - Paņem statīvu:) man konkrēti šai bildei ir likts 1600ISO un 30sek un f/5,6 Bet visā visumā es patiesi vairāk grauzu ābolu un cīnijos ar kaķi, kas uzbāzās objektīvkājām:) tāpēc arī ar citiem cipariem neexpermentēju.. un atkarībā no objektīva arī.. bet uzliekot lielu ISO un paekspermentējot ar laikiem un diafragmu tev sanāktu tieši tas pats:)+ tev ir superīgs objektīvs:)
    Māra- a tur tālumā ar ir zvaigznes? vai mākoņi?

    AtbildētDzēst
  5. Nūūūūūūūūūūūū, Vinnijs man ir visu filosofu vietā:)
    Klau, varbūt arī manā mājokli atradīsi tikšķošo pulksteni, jo nu man tikšķ un tikšķ ausī, bet pulkstenis nekādi nematerializējas:)Mājinieki jau sāk par mani raizēties:)

    Un tās tavas zvaigžņotās debesis... Paldies par fotonoslēpumiņu šitāda brīnuma noķeršanai...

    AtbildētDzēst
  6. :) man ar fočiku ir kā mērkaķim ar granātu - vīrietis ir parādījis pāris darbības, ko drīkst, un pāris, ko nevajadzētu darīt, neko citu es no tā aparāta nejēdzu :)))
    Tavā bildē jau tā noskaņa ir lieliskāka par pašām zvaigznēm

    AtbildētDzēst
  7. Biete:) - bet tu apskaties:) visā telpā kur tikšķ:) jo man nudien bija noslēpts pulkstenis..

    Inese - tad saki lai vīrietis uzstāda, bet tu ej un spied un regulē asumu.. bet manuāli:) bet jā labāk kadrā iekļaut koka ēnu, skursteni... vai jebkotādu vizuāli "hu huu"

    AtbildētDzēst
  8. ... kvalitatīvā laika steiga mani ar šogad paķērusi... Vairs nespēju prātā izsekot līdzi varenajiem notikumiem, tāpēc vienkārši baudu un atminēšos, kad aiz loga slapinās un es ietinusies iekš silta plediņa knibināšu augšā kādu siltu mici... Turklāt - mums noteikti jānoskatās jaunā Pūka filma!!! Pūks ir visiem lielisks!
    Ar acīm apēdu gardo kūku... Ņam ņammmm...
    Skaistu dienu!

    AtbildētDzēst