sestdiena, 2012. gada 4. februāris

ejot ārā - uzvelc cimdus.

zem trijām segām siltos sapņos. Bez cimdiem nekur. Un saldumi ir vienīgā vēlamā pārtika manai mēlei . Vēlams ar karstu kafiju+piens. 
 Flamingo uz krekla par sasalumu aiz loga neko nezin. No slepeniem atgriezumu maisiem tas tapis. Valteram ir savi slepenie. Man savi. Mākslinieki ar krājumiem nedalās. Ja vien izlūdzas.
 Nav nekādas pieredzes diļļu audzēšanā. To diļļļu , kas zemē dīgst..  Bet dīgst. Kaut siltumnīcas efekta mūsmājās nekāda.
 Pilns grozs ar sirdīm. Piebērt pilnas kaimiņu pastkastes valentīndienā.. , lai verot vaļā izbirst pa malu malām.., sašuvās .
 Caur stiklu kristālam mirdzums savādāks.
 Katrai lietai savs stāsts. Apaļajam baznīcas logam savējais.  Kādam var palikt nevajadzīgs baznīcas logs. Ēkai. cilvēkiem. Un domāju, ka tas ir īsts loga liktenis .. nonākt īstajās rokās. Vietā, kur tas iedvesmo un rada gaismu un sajūtas. īsts. apaļš - baznīcas logs.
 Zem laternām.. Ar ievārijummaizēm . Siltām jakām. Tēju. un "vai - Tu varētu uznākt augšā - uz mazu brītiņu?"
 Rõzā  ieslēdzot. visa pasaule rõzā.
 2012.gada apņemšanās ir - mācīties nelietot lielveikalus. Vismaz daļēji. Divi krekli aizlidoja pie Pai uz "appaijošanu" .  Esmu laikam no cilvēkiem, kuri uzticas.. , ja man patīk - tas ko cilvēki dara, tad es uzticos.. un ir vērts uzticēties un pēc tam būt pārsteigtam par rezultātu..
 Tad -nu ,ja dillei 100% nevajag vairāk mīkstās mantas, kaut vajag, bet nevajag..:)))  tad nu mīkstā manta var uztapt uz krekla.. - tad nu būsim pirmie eksperimentētāji.. Lietosim.. mazgāsim uz nebēdu.., jau zinu, ko gribu vēl appaijot.
 Jo Mammas roku CibriK kreklu līnija - tiek vilkta nonstopā, labi ka viņi ir divi, jo tikai tad, ja nav uzspējuši izžūt vai esmu aizmirsusi izmazgāt - dille ir ar mieru vilkt ko citu. Un mazgājot veļasmašīnā jau neskaitāmas reizes.. viņi nav mainījušies ne pa toni. ne pa diegu.
 Un pat neizprotu - kā.. - Veicinātājs Gliemezis izlõzēja mani. Un uzbrūk jau Tulpju keksam. Paldies - PaiAija:)
Šokolādes un smalkmaizīšu kurjerpakalpojumi šorīt nepieciešami. Saldumu deficīts organismā. Un ejot ārā noteikti jāvēlk cimdi. NOteikti. 

7 komentāri:

  1. Es atverot šito rakstu, acis izplētu parašūta izmērā. Uzmini, kas bija pirms pelikāna par putnu, kas pretendēja uz paijošanu? Flamingo!!! Jo nekas cits kā rozā priekš gaišrozā krekla man nenāca prātā. Nu labi, ienāca. Cūka. Bet cūka nepiestāv. manuprāt :D Tagad Dillei divi putni! :) Vai arī Valters tik stipri savu ideju ģenerēja, ka es uztvēru gaisā flamingo fluīdus :D
    Man prieks, ka jums prieks un jo lielāks prieks man par to, ka Tu man esi devusi jaunas idejas! :*

    AtbildētDzēst
  2. Komplimenti t-krekliņu autoriem: varen forši izdevušies!

    AtbildētDzēst
  3. Jau Pai! rakstīju, ka man trakoti tīk žirafkrekliņš :)
    Bet baltais rōzā brīnums mani atstāja bez vārdiem...

    AtbildētDzēst
  4. Pai - Ruksis = skaists dzīvnieks:) viens no skaistākajiem:) Viņš vienkārši tavu flamingo domu izdzina tev no prāta:)
    Žē - viennozīmīgi, tur ir ko komplimentēt!
    Meitene - patiesībā, vēl nezinu tēlu, ko es vēlētos sev uz krekla.. bet prāts uz to darbojas, lai man ar būtu , kas iešūts ar stāstu.
    Vi - Tev ar vajag:) nu pie prieka biksēm klāt Pai kreklu:) ar pūci.

    AtbildētDzēst
  5. kā man patīk žirafe, kā man viņa patīk...
    nespēju izteikt vārdos savu patikšanu.
    man ar noteikti gribētos ko tādu
    rōzā sivēns ar noteikti labi izskatītos

    AtbildētDzēst
  6. Pai pūčkrekls... mānītos, ja teiktu, ka tāda doma jau nesarosījās manās galvā ieraugot tos jaukumus:D

    AtbildētDzēst