sestdiena, 2012. gada 25. februāris

migla

Šķiet debesis siltākas par zemi. Debesis izelpo pret zemi . Un es ieelpoju miglu.  
 Mežā zem sniega - peļķes mostas. Peļķes zemi modina. Bet migla mani.
Skaļo suni pret kluso iemainīju. Klusajam prātā savas domas, šķiet viņš pie klusuma tik ļoti pieradis, ka mani nedzird un pāri ceļam neatskatoties dodas. Ieelpot un priecāties, ka visi vēl guļ un mazais ceļš tik kluss.
 Kaķu jõga.
 Mēnesis bez trenniņa  un kaķis aizmirsis, kā jātēlo šalle. Lec prom. Uz muguras man šalles skariņas - sārti sarkanas.
 Frizieris vannas istabā. Galva elpo. Smiekli.
 Sniega piku virtene uz kokvilnas strēmelēm.. Pikas turas kā pielīmētas( + 2 grādi.. - visu dienu nostāvēja, neizkusa, nenokrita, kaut visa pasaule kusa) . Sniega piku ballīte. Sakurināta pirts. Ielīst pirtī caur logu, jo durvis no mitruma atvērt nevar, grīda pacēlusies. Patīk smaržot pēc bērza lapām.
 Gulbim nolauzu galvu. Apsolos graciozi  - pielīmēt.
 Kušs.

7 komentāri:

  1. visus? pavisam? matus. :) Un kaķu joga, ooooo jā :) manam arī patīk joga. uz vistievākā koka zariņa vējā šūpoties un uztaisīt tibetas mūka mierīgu seju (ģīmi? purnu), sak - izbaudu :)

    AtbildētDzēst
  2. Kaķu joga:):):) Un matus taču saglabāji kādā kastītē?

    AtbildētDzēst
  3. Tie koki miglā tik!!!!! Galva elpo :) to es pat pārāk labi saprotu :D

    AtbildētDzēst
  4. Pai- nu pavisam visus nē.. vietām cm.. vietām pusotrs ir palicis:) īsi mati = kā lapkritis pavasarī:)
    Biete - Nēēē!:) Kāpēc kastītē?:) tad man būtu ļoti daudz kastīšu, jo 3-jos gados reizi griežu nost:)
    Vi - nudien elpo.Un ir forši pamosties un doties nedomājot par to, kas uz galvas:) vai neveltot tam milzu laiku:) jeii..

    AtbildētDzēst
  5. Man ir teorija - tu noteikti sevi par kaut ko sodi... Nu to matu sakarā... :D:D:D:D:D

    Bat tev nudien ir ātraugoši mati, ja trīs gados tu panāc tādu ērkuli kāds tev bija blogdraugu ballē...

    Migla. Bija. Lielumliela. Es tieši ar auto tobrīd braucu un saprast nespēju, kas ar manu redzi lēcies :D

    Kaķis apbrīNOjams! Jōga! Kūl! Un viņš par to gulbi taču arī mierīgs....

    AtbildētDzēst
  6. tās reizes kad mans bērns ir griezis matus pats sev (vienīgās reizes kad viņam griezts) arī ir bijušas super frizūras!
    Vai tas ir silts mūrītis kaķītim?

    AtbildētDzēst
  7. Laine - Ja nevar nomainīt visu garderõbi, tad matus nomainot garderõbe mainās pati:) Viss liekas jauns un no jauna:) Pati jauna. Soda nav. Sods ir katru rītu lokainos matus mazgāt un žāvēt. Un vasarā nirt bez matiem.. mm mm mm.. Bet man viņi aug ļoti.
    Dace - hmm.. Virtuves krāsns, ja viņa nav ciet un nekurās un nav ļoti karsta, tad kaķi tur sildīties mīl.

    AtbildētDzēst