pirmdiena, 2012. gada 27. februāris

vecs februāris.

Trīs naktis laukos un man, manam mugurkaulam..un miegam ir skaidrs, ka arī laukos dillei vajag savu gultu, jo traks var palikt. Cik ātri cilvēks pierod - gulēt , kā  un kādās põzās vien gribas.  
Bet tieši gadu atpakaļ.Tieši šodienā - bij  īsts leduslaikmets. 
 Februāris ir ledus zvanu mēnesis.
 Un vēl pirms gada. Nu tajā desmitajā gada februārī. aizsākās hobijs ar zāli. Tad nu Februāris ir arī asnu mēnesis.(2010-tā gada februāra asnu bildes)
 Ledum un asniem dažādas smaržas un garšas. Bet Sajūsma ir vienlīdz liela par abiem brīnumiem.

 Un ja audzē tad aug. Tad nu izrādās man mati izaug nevis trīs gadu laikā, bet divu.
Šim februārim vēl ir pāris dienas, lai atklātos. Ceru, ka viņš vēl uzspēs pārsteigt mani- vai arī es viņu. Man patīk Februāris.
PS - Un Stings būs Rīgā... es to skaņu dievinu. dievinu tās sajūtas, ko rada manī - viņa mūzika un vārdi.

9 komentāri:

  1. Tik ļoti patīk šeit paciemoties... :) Paldies liels par iedvesmu, smaidu, pārdomām.
    Un šie mati... tik ļoti Tavi. It kā beidzot Tevi īsto ieraudzīt var. :)

    Lai izdodās...
    Santa

    AtbildētDzēst
  2. Jāaaa, Stings! man liekas, ka pirmajā martā būs jānokarina biļešuserviss :) Un frizūra Tev - man ļoooooti patīk :) (atzīšos, pirms tam nedaudz baidījos, ka Tev būs pa nulli, bet labi, ka ne :) )

    AtbildētDzēst
  3. Burve :)) viss kam pieskaries, kļūst īpašs...sazaļo... aug griezdamies...
    P.S.šaipus ekrānam atskanēja spiedziens :D Stings Rīgā... lieliska ziņa :)

    AtbildētDzēst
  4. Foršakais blogs pasaulē! neatņemama ikrita sastavdaļa:)! jūs esat burvīgi cilvēki!

    AtbildētDzēst
  5. Santa - Paldies! Patiesi prieks iedvesmot, bet tās asnu bildes ir divus gadus vecas:) īstie mati tur nav:) Bet bez matiem es patiesi arī sevi labāk redzu un jūtu.
    Pai - :) es acīm redzami nemāku uzrakstīt - tā lai saprot, jo tur centos uzrakstīt, ka divi gadi atpakaļ man bij tik īsi.. Un no Nulles nav jābaidās - to vajag paveikt vismaz vienreiz mūžā. kamēr aug.
    Vi - Bet cilvēks jau ir burvis. Ja vien viņš sāk kaut ko darīt, kaut vai pasaulīgi muļķīgas lietas. Bet Stings - JĀĀĀĀ:) Dzirdēju, ka iepriekšējais koncerts esot bijis fui, ka viņš esot tikai stāvējis un dziedājis, Es nesaprotu, ko Tie cilvēki runā un raksta, jo viņš tik dievīgi stāvēja un dziedāja, ka man pat šovu nevajag:) Redzēt un dzirdēt.. mm..:)
    Anonīms - Paldies:) Reizēm burvīgi, reizēm nīgri, reizēm garlaicīgi un tad atkal viss no gala:)

    AtbildētDzēst
  6. Vēl viens Anonīms vārdā Mairita. :)
    Es tikai gribēju piebilst, ka kopš es atklāju šo un augumājas blogu, esmu vienk. sajūsmā par to, ka dzīvi var tā nežēlīgi forši svinēt! Iedvesmojos un bez gala! :))
    Paldies!

    AtbildētDzēst
  7. No tiesas Tevi apbrīnoju par matiem - par uzdrošināšanos, garumu un vispār visu kopā.. sajūta noteikti varētu būt fantastiska, bet reāli nezinu, jo man nekad nav bijuši tik īsi.. un vienmēr ar mokām griežu, jo liekas, ka neaug un kā ieciklējušies līdz pleciem+ drusciņ.. bet nu varbūt tieši tāpēc arī neaug :D

    Bildes ar zāli un saknēm fantastiskas.. :)

    AtbildētDzēst
  8. un tiešām matus nogriesi? pavisam? :O
    es ar no tiem kam matus nogriezt grūti. audzinu audzinu bet tie neaug :D

    AtbildētDzēst
  9. Mairita - Prieks par sajūsmu. Tie svēki un svinēšana ir viens bezgalīgi smags darbs:) kaut smaida pilns, bet smags. Nudien.
    Andra - Es to parasti domāju, ka audzē jau visi, bet tālāk par pāri plecam netiek:) tad nu.. Ir vērts- Patiesi ir vērts nogriezt un sevi ieraudzīt citādu. un Atrast sevi - ar plaši atvērtām acīm. Jo skaistums nudien citādāks nekā ar gariem matiem. Pilnīgi cits cilvēks.
    Madara - apsolu nobildēties un parādīt īsos:) Ja neaug, tad nogriež un aug ne?:)

    AtbildētDzēst