sestdiena, 2012. gada 17. marts

ausis. zemledus. tesmenis.


Bridu. bridu. Šķinu.šķinu. Divi spaiņi pilni.
Pat runu sagatavoju. Nepielietota palika prātā.
Uz grīdas atradu - rõzā Ķēvi ar tesmeni.
Skaldīt. Zāģēt. Izsmelt - ledu.
Alinģis kā logs uz zemledus pasauli. Zemledus pasaule ievelk elpu. Ieelpo. Kaut dzirdēju teõriju, ka visas zivis guļ. Dīķī guļ? bet ezerā neguļ? Man šķiet, ka neguļ. Guļ vardes, eži, lāČi..
Krāsot ledu. Ūdens krāsas. Ledus krāsas. Ledains sniegs vislabāk toni ķer.
Alinģis kā ūdens glāze, kur izskalot otu.
Mana sapņaini gardā - sniega pika.
Nebiju krāsojusi sniegu. Biju - nejauši. Bet jauši - pirmo reiz.
Dambo ausis.
Zemzaris.
Zaķausis. Tamborēti - adītais brīnums - kombinzõn paveidā ir gatavs.. vēl trūkst pāris pogas un Ļipa.. un piešūta odere ausīm.. bet tas jau ir nieks... To līdz lieldienām uzspēšu.
Lieldienas ir mani mīļākie svētki.

2 komentāri:

  1. es arī bērnībā krāsoju sniegu, un ledu arī. iekrāsoju ūdeni, un saldēju metāla spēļu virtuves trauciņos. lāstekas vēl klāt dekorācijās, un izbijušā vistu kūtiņā, kur bija mana improvizētā virtuvīte - tapa krāsaini pudiņi, debesmannā un želejas ar putukr;ejumiem :D

    AtbildētDzēst