otrdiena, 2012. gada 24. jūlijs

Svinēt - Vārdu!

Nē.. nudien! Sveicu Visas Kristīnes!!!! Valts mēroga svētki. 
Pulkstens - seši no rīta.. un visa bēniņistaba smaržo pēc plānajām pankūkām - un miegs vairs nav prātā:) Atceros, ka pagāšajos vārda svētkos es - pazaudēju jauno objektīvu lasot Čiekurus. Atradu pēc tam to savā gumijniekā paslēptu, bet veselas ~5h domāju cik stulbs var būt cilvēks un pazaudēt kaut ko tik svarīgu. Attiecīgi - es pati. 
Dille man uzzīmē divas lietas, kas man patīk.. izrādās tie ir zirgi un Fotoaparāts, bet Valters uzzīmē manu sapņu mežu.  Man patīk, ja man raksta vēstules. Man patīk, ja man zīmē apsveikumus, pārsteigumus. 
 ..es dzer kafij..- Rega ielavās istabā un ielien kaķu kofergultā. - it kā.. tā būtu vieta, kur viņu neviens nepamanīs un neliks doties "Laukāāāāāāāā...." ..
 Jāņogu "ievārijums" - Omes pankūkām..
 Galda kartes no smilšu kastes..
Suņiem gan tās stāvēja uz grīdas... 
 Un zirgu "kūkas" ..., Kūku formas kaimiņienes no manis vecumdienās droši aizņemties.., jo es tās sāku krāt. Jo tad gardākas - slinkās Mandeļkūkas šķiet.

 Jāņogu kompozīcija.Nevīstoši garda.
 Tūrisms. Zivju barošana. Draudzēšanās ar baložiem..
 Un esot uz ielas - nemaz nešķiet, ka ir Otrdiena.. - šiet.. visi svin - Kristīnes..
 Un strūklaka - dārzā  ir mans "Must have" :) .. bet uz Cēsīm braucot.. Rezerves tērpu bērnam vajag līdz.. jo strūklaka tur ir varena..

11 comments:

  1. sveiciens vārdiņsvētkos. skaisti svinēts. un galda kartes ideālas :D

    AtbildētDzēst
  2. Es ar pievienojos sveicējiem - daudz laimes, Tev! :) Nešaubos, ka Tava diena šodien bija lieliska! :)

    AtbildētDzēst
  3. kāda skaista diena Tev :))) No sirds priecājos kopā ar Tevi un tāpat no sirds sveicu Tevi vārdiņsvētkos :)))

    AtbildētDzēst
  4. Lai kurš ir fočājis to baložu bildi - viņam ordenis foto jomā! Tik īsti!
    Jāņogu krūka, galdakmeņi, zirgu variācijas un Rega koferī - daudz laimes Kikī no visas sirds un no Zaubes mežiņa!

    AtbildētDzēst
  5. Saulaini nedaudz novēlojušies sveicieni arī no Lielvārdes Kristīņu dienā :)

    AtbildētDzēst
  6. Mazliet novēlojušies sveicieni, patiess tik populārajā dienā -kad svētkus svin Kristīnes!!!!

    AtbildētDzēst
  7. Paldies visām:) .. izrādās, ka esmu uzprasījusies uz sveikšanu :) kā nebūt nebij domāts..
    Laine : apskatījos.. 159 baložkadri, fotogrāfēti ar Valter aci.. un starp tiem viens izcils un ass:))

    AtbildētDzēst
  8. Novēlojušies sveicieni vārdiņsvētkos!!!Un labprāt redzētu visus 159 baložkadrus:)

    AtbildētDzēst
  9. Mazliet novēlojies sveiciens skaistajos vārdiņdienas svētkos! :))

    Jā, kāpēc Dille strūklakā viena? :D

    AtbildētDzēst
  10. Sirsnīgi spiežu roku un šmaukstinu buču uz labā vaiga!
    Un Valters malacis, ja no 159 vismaz viens ass. No mana vīra visi izdodas nederīgi.
    Bez tam, ja viņš tik skaisti, sirsnīgi un Tev zīmē, tad s..ds ar visām bildēm! :cP

    AtbildētDzēst
  11. :)))
    Biete - ja es visu , kas tiek bildēts un darīts - publicētu.. miegam laika pietrūktu:)bet tie baložkadri.. paldies, ka tik daudz, jo tad ir iespēja, ka kāds no tiem būs labs. un ir ar.
    Inga - hmm.. joo pieaugušos - domājams, ka dzītu prom ne?. nu no tās strūklakas..:)
    Liki - Tavu komentāru pat pieteicu, lai Valters izlasa.. - zīmēt.. jā, jāraksta , jāzīmē - nu lai apstātos un padomātu par to otru..., bet Valters iet manus fotokursus jau gadiem..- kadrēšana un asums uzlabojas(pēc briļļu nozušanas) , ja vien viņš sirsnīgi daudz un dikti spiež to pogu:) citādi neviena kadra no pārdesmit kadriem parasti:)

    AtbildētDzēst