trešdiena, 2013. gada 25. septembris

uz tepiķa.



Man ir divdesmit deviņi gadi - es mācos ēst kabaci, ķirbi, burkānu.. , tādu sautētu. Reizēm garšo. Reizēm nē. Viņa ēd. Rega sēž un gaida - to kas paliks pāri. Tātad gardi. Ja var pierast pie topinambūriem un spinātiem... tad var pierast arī pie citiem "aug" produktiem.
Bet.. lai arī kā - es labāk ēdu svaigu. Bet es mācos - tikt tālāk par kartupeli.
 Bet pa grīdu, mutē un pirkstos - dzīvo ezis un čūskis.
Es salauzu šujmašīnu(viltīgs smiekliņš..) šitos šujot, bet bij tā vērts.. un gan jau meistars tik pasmīnēs, ka kaut ko nemāku salikt pa vietām un pieskrūvēt kā nākas.  
 Jāmācās ēst dārzeņus un - spēlēties. Tā pa vienkāršo.
 Lakstos iemīlējusies - čūska.

 Patīk. Gan pirkstiem, gan zobiem, gan mēlei, gan acīm.. gan acīm, kuras pieveras , kad aste kutina tās.
 Bet suņiem ir skreloooze. Nopietni. Es varētu sausu muti izrunāt/izbļaut/diskutēt ar viņām... bet viņām šķiet , ka tas tepiķītis ir tieši priekš viņām nolikts. Vārds - "vietā" vispār tiek ignorēts.


11 comments:

  1. ezis un čūskis ir pa smuko..un par tepiķi :).. zinu , ka man šī cīņa vēl priekšā, nu ir ..ir skleroze :))

    AtbildētDzēst
  2. Man stipri vairāk kā tev...bet ķirbi nekādi nesanāk iemācīties :D
    Ezis un čuskis abi lieliski...Bet ezis viss lieliskākais :)
    Sasmējos par skreloooozi, tā nudien viņiem piemīt par tepiķiem,. segām un dīvāniem

    AtbildētDzēst
  3. Kāds burvīgs ezis! Vai ta mēģināji pogu piešūt ar šujmašīnu, ka mašīnu sabeidzi?...
    Es arī laikam tavā vecumā apmēram iemācījos ēst tos dārzeņus un tagad zinu - jo mazāk sutina, jo gardāk. Paprovē sviestā uzcept papriku+ cukini+ puķkāpostu + ķirbi + burkānu ripiņas ar garšvielām. Es pēdējā laikā šādi ļoti daudz dārzeņu esmu kuņģī aizraidījusi! :)

    AtbildētDzēst
  4. Un attiecīgi iepriekšējais komentārs bija no manis, tikai ar māsas (kas tas ir, ka neiziet no sava gūgles konta laukā :D) vārdu... :)

    AtbildētDzēst
  5. wizble - Tev jau tagad ar jāsāk šūt:) mazajiem pirkstiem & acīm:)
    Vi - Es vēl domāju par sulu. Ķirbju sulu es varētu dzert:) No dīvāniem es viņus izraidīju, jo spalvas savākt tā jau ir neiespējami:) Tur esmu nelokāma. Barga. ufff.
    Laine - nu šito joku es saprotu, cik vietās es ar Valteru esmu komentējusi :))) Nu nezinu kas tur notika.. kaut kas ar to apakšējā diega rinķošanu, man šķiet, ka kaut kas tur atskrūvējās..
    Es tak to sviestu ar cenšos aizmirst kā produktu savā šķīvī:) ikdienā... par svētkiem nerunājot. Ja nesutina nemaz.. tad puķkāposts, burkāns, paprika = izcili gardas:)))))

    AtbildētDzēst
  6. Nē, viņas sargā :) Visdārgāko.

    AtbildētDzēst
  7. Ezis ir vienkārši izcils. :)
    Un suņi un bērni uz paklājiem, man liekas ka ir forši. Es bērnībā pie vecmammas kad dzīvojos tā patika gulēt uz matrača uz grīdas kur suņi blakām. Katrā ziņā labāk kā gultā noteikti. Un tās spalvas jau tikai mammas uztrauc! :))

    AtbildētDzēst
  8. Aija - :) viņas gaida, kad beidzot tam visdārgākajam sāks kaut kādus gardumus dot, lai var pa tepiķi uzlasīt. no mutes izvilkt :)
    Santa - ak, suņiem jau es saku paldies par to, ka viņas prieku & laimi mums rada, bet nu tāds bardaks ,kad lec kājās un sāk riet un kaut kur skrien.. dille jau ir iemācijusies izdzīvot, lai nenogāž, neatņem.. bet mazmazītiņam vēl viss priekšā. Es par suņiem. Bet skrelooze tik un tā:)

    AtbildētDzēst
  9. Kristīn, Tu tos veggies kā ēd? sautē un tad spaidi , blenderē mazajam ēdmanim vai pati ēd NEputru?! :)
    mans atslēgas vārds - KĀLIS !!! lieliska garša jebkuram biezenim, šito fruktu pieliekot! ;) manējiem jebkurš biezenis aizgāja , ja to pieliku :) un pārpalikumu (nekad nemācēju pagatavot, lai nekas nepaliek pāri :D) ar gardu muti pati notiesāju :)) sviestiņu gan liku mazliet klāt 8-)
    bez kāļa... nu kā jau bez kāļa... so so.. :D

    Daktere :P

    AtbildētDzēst
  10. eniine - :) paldies
    Dakter- sautēju + spaidu. Pati ēdu gan neputru, gan putru.
    Biju tirgū. vāru kāli. Nu ja man negaršos :) !!! dillei biezeņi neinteresē un sautēti dārzeņi arī nē - viņa ir svaigēdājs:))+kartupelis. bet mazā ēd visu. Es no viņas mācos. fui. fui.fui tas ķirbis. es šonakt sapnī ēdu marinētu. nu fui. bet es patiesi mācos, jo skairdi zinu, ka man spināti ar negaršoja, tagad garšo un topinambūri ar :) mm mm mm ..

    AtbildētDzēst